Välkommen!

Efter ett par motsträviga år har jag till slut bestämt mig för att ge mig ut i blogghavet. I all ödmjukhet tänker jag på denna sida förmedla något av vad jag ser, känner eller upplever i naturen och kanske ge en inblick i en naturmålares vardag...



Vill du se mer av mina verk och pågående projekt är du välkommen till den officiella hemsidan: http://www.peterlarsson.nu/







måndag 22 mars 2010

Tomtlistan...

...växer för varje dag. Inte nog med att stararna löper amok bland de sex holkar vi lyckats fylla trädgården med. Vintergäcken börjar visa sig, snödropparna formligen rusar upp ur jorden och kors och tvärs över himlen drar sångsvan, gäss, vipor och rovfåglar. Det är ett vårinferno i Skartofta just nu!
Sensate arterna på listan: järnsparv och tutande hornuggla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar