Välkommen!

Efter ett par motsträviga år har jag till slut bestämt mig för att ge mig ut i blogghavet. I all ödmjukhet tänker jag på denna sida förmedla något av vad jag ser, känner eller upplever i naturen och kanske ge en inblick i en naturmålares vardag...



Vill du se mer av mina verk och pågående projekt är du välkommen till den officiella hemsidan: http://www.peterlarsson.nu/







söndag 21 februari 2010

Ve och fasa...

Jag som trodde gårdagens töväder var här för att stanna! Och nu knarrar det åter olycksbådande under sulorna och termometern visar på eländiga -8 grader i skrivande stund. De senaste dagarna har man kastats mellan hopp och förtvivlan känns det som och nu undrar man nästan om snön verkligen skall hinna töa bort till påsk...
Örnar har jag sett i alla fall. Och målat. Men mer om det i söndagsbilagen i Skånskan och Norra skåne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar